SnappCar Blog

4 reacties

Laat je horen :)

  • Het valt me op dat Snappcar een behoorlijk deel van de inkomsten incasseert: bij mij als huurder 18,50 aan servicekosten, en van de 127,50 die ik voor de huur betaal gaat ca de helft naar Snappcar: de verhuurder ontving 66,00
    Ligt dat niet erg scheef? Snappcar brengt ons samen, maar dat gebeurt verder allemaal electronisch.

  • Very horrible service. Used 2 times in netherlands and while waiting for my deposit to be refunded my account has been DEACTIVATED with no explanation.

  • Guten Tag, ich habe gestern Abend ein Fahrzeug an seinen Besitzer zurück gebracht. Leider haben wir einen Todesfall in der Familie und meine Frau die auf ihrem Smartphone alle Daten hat ist unterwegs in ein anderes Bundesland zur Familie. Ich habe leider keinerlei Daten und kann das Auto nicht offiziell abmelden, da die Frau den Umständen entsprechend nicht erreichbar ist. Gibt es eine andere Möglichkeit? Habe es unter der Hotline probiert, gestaltet sich sehr schwer. Schnelle Antwort und Rat wäre genial. Danke

  • Ik wil mijn nieuwe verlengde rijbewijs invoeren, hoe kan ik dat het beste doen met nieuwe foto’s, groeten Denis Hehuat

Dit foutbericht is alleen zichtbaar voor de WordPress admins

Fout: geen verbonden account.

Ga naar de Instagram Feed instellingenpagina om je account te verbinden.

%d bloggers liken dit: