Het nieuwe kwartaal gaat gelijk goed van start met de lancering van een nieuwe mijlpaal waar we enorm trots op zijn! Daarnaast hebben we ons te gekke team uitgebreid voor een betere SnappCar beleving.
Het heeft even geduurd en we stonden te popelen om dit nieuws met je te delen, maar nu is het dan echt zo ver:
De lancering van onze app!
Met gepaste trots presenteren we onze enige, echte SnappCar App! In de eerste versie kunnen huurders auto’s zoeken, verzoeken sturen en geaccepteerde verzoeken betalen. Daarnaast ontvang je via de notificaties updates over jouw boeking.
Het proces van de tekentafel en ontwikkeling tot en met de lancering is in samenwerking gedaan met de ‘waarmakers’ van Infi. Een geweldige teamprestatie, met als resultaat een handige tool voor jou als gebruiker!
In de geplande updates gaan we de app stap-voor-stap uitbreiden om zo de hele community van dienst te kunnen zijn. Heb je nog ideeën of zou je bepaalde functies écht graag in de app terug willen zien, laat het dan weten via community@snappcar.nl.
De eerste versie van de app is beschikbaar voor iOS apparaten (vereist minimaal iOS 9.0 en is compatibel met iPhone, iPad en iPod touch). Je kunt hem gratis downloaden via de appstore.
Teamuitbreiding
De app van updates voorzien, SnappCar nog vloeiender maken én de grens overgaan zijn de redenen voor het in huis halen van een aantal nieuwe SnappCar specialisten. Zo is het Development team versterkt met iOS Developer Erison én Anna zal in de rol van UX Designer jouw beleving van SnappCar zo vlot mogelijk maken. Ons Deense team krijgt ook een update: Søren neemt de leiding voor Denemarken en AC gaat voor de marketing zorgen.
Ook heeft het on-boarding team een update gekregen waardoor we nieuwe verhuurders nog beter welkom kunnen heten in onze community. Wanneer jij je auto online zet, krijg je gegarandeerd een persoonlijk belletje en/of berichtje van ons on-boarding team. Zij gaan je wegwijs maken in de wondere wereld van autodelen!
Wil jij ook bijdragen aan de groeispurt van SnappCar? Bekijk dan onze vacatures op de Werken bij SnappCar pagina
We zijn nog hard op zoek naar:
(Dutch) Community Support Specialist
En wie weet maak jij samen met de rest van onze te gekke Snappies autodelen nog populairder!
[…] het ons nog herinneren als de dag van gisteren. Op 14 april 2017 kwam op de SnappCar Blog het artikel online waarin we de lancering van een nieuwe mijlpaal bekend maakten: onze app! Het lijkt ons nu […]
Persoonlijk belletje naar nieuwe verhuurders, leuk! “Hoi, je kunt je auto normaal gesproken verhuren via Mijn Auto’s, als de site het doet. En als de huurder dan de auto komt ophalen, dan kun je normaal gesproken heel handig inchecken via de app of de site maar nu doen ze het even niet.” Sterkte.
Elke feedback is belangrijk. Stuur het naar support@snappcar.nl o.v.v. het boekingsnummer en een duidelijke screenshot van waar het mis gaat.
Supergoed, nu nog zorgen dat de website het weer doet…
En bij deze update krijgen jullie ook snellere servers? 😉
Goed punt! We werken er elke maand aan. Stapje voor stapje wordt het beter.