23 december 2016

2016, wat was je geweldig!

Nu het jaar ten einde loopt blikken we terug op onze mijlpalen in een geweldig en rumoerig 2016! SnappCar breidde uit naar Denemarken en Zweden, ging samenwerken met Allianz en groeide van start-up naar scale-up.

We zijn supertrots op wat we bereikt hebben en kijken uit naar 2017! Bekijk hier onze terugblik op 2016…

SnappCar gaat naar Denemarken en Zweden!

Welcome-Europe-Image-FB

Het begin van 2016 was erg spannend: we gingen live met SnappCar in Denemarken en Zweden. Daarmee was onze internationale uitbreiding een feit. Ook in deze landen kun je nu dus een SnappCar huren, bijvoorbeeld voor een geweldige vakantie in Scandinavië!

SnappCar Denemarken en Zweden live!

Een succesvolle samenwerking met Allianz

snappieallianz3

Vanaf 1 maart 2016 werken we succesvol samen met verzekeraar Allianz. Een grote stap! Voor dat dit kon gebeuren moest er dus nog wel veel geregeld worden. Een nieuwe samenwerking is altijd spannend, maar we zijn heel erg tevreden met de service en vakkundigheid van Allianz!

Zie ook: Welkom Allianz!

Nog makkelijker autodelen: Direct Boeken

Direct boeken is nu beschikbaar bij SnappCar huur nu je auto makkelijk en snel

Autodelen vergt best wel wat inzet van huurder en verhuurder. Daarom doen we ons best om dit zo gemakkelijk mogelijk te maken. In mei lanceerden we de functie Direct Boeken; waarmee huurders niet hoeven te wachten op een acceptatie van de verhuurder, maar meteen de boeking kunnen vastleggen door te betalen.

Voor meer informatie over Direct Boeken, hoe het werkt en welke opties er zijn, kun je dit artikel eens lezen!

 

Het digitale SnappForm

paperless_snappie_v2

In juli lanceerden we het digitale SnappForm. Geen gehannes meer met printen en geen papierverspilling meer! Daarnaast helpt het digitale SnappForm ons om boekingen beter te kunnen beheren en snel te schakelen in geval van schade met verzekeraar Allianz.

Lees ook: Het Digitale SnappForm: belangrijke tips!

Matchmaker

screen-shot-2016-09-14-at-09-13-51

Verbeteringen aan ons platform worden continue  doorgevoerd. In november hebben we de zoekfunctie een make-over gegeven, zodat hij zorgt voor een nog betere match tussen huurder-auto-verhuurder.

Ook lanceerden we de zogenaamde SnappAssist om bij elk huurverzoek een alternatieve match aan te bieden en zo de kans op een boeking te vergroten.

De eerste 5 jaar SnappCar!

Dankzij jouw inzet, positiviteit en vertrouwen bestaat SnappCar nu al ruim 5 jaar en dat hebben we in de verjaardagsweek goed gevierd! Ons 5-jarig bestaan houdt ook in dat we van start-up naar een scale-up zijn doorgegroeid. Supergaaf! Nu op naar 2017 met een nog grotere, fijnere community van autodelers..

Anniversary_Infographic_FINAL_PRINT_ENG

Samen maken we impact!

Maar dit alles was niet mogelijk geweest zonder jou! Dankzij jouw inzet hebben we samen al veel impact kunnen maken. Bedankt dat je in 2016 onderdeel van de SnappCar community was!

Zo is het aantal autodelers in 2016 flink toegenomen en is de productie van auto’s behoorlijk afgenomen. Hierdoor hebben we gezamenlijk minder auto’s nodig en worden onze straten steeds opener en dus leefbaarder. Ook merken we dat buurten steeds socialer worden.  En dat allemaal doordat wij onze auto’s met elkaar delen!

We zijn er natuurlijk nog lang niet: we kunnen nog veel meer goeds doen en kijken er naar uit om samen nog meer impact te maken de komende jaren!

That’s all folks! We wensen iedereen een geweldige afsluiting van 2016 en een nóg beter 2017 toe!  Wat zijn jouw mooie voornemens voor het volgende jaar?

Liefs, het SnappCar team.

snappiefoot

Join the conversation! 4 Comments

  1. Een fantastische prestatie en een goede motivatie voor 2017. Ik wens jullie een mooie toekomst en hoop mijn auto nog lang Via SnappCar te kunnen verhuren.

    Beantwoorden
  2. Net aan het ‘balansen’ geweest voor SnappCar en geconcludeerd dat wij onze maandelijkse onkosten eruit halen. Wel wat meer afschrijvingskosten natuurlijk. Maar onze auto wordt flink gebruikt en met plezier, vaak aan vaste huurders. Leuke contacten.
    Hoogtepunt? Toen een jong echtpaar van onmiskenbaar buitenlandse komaf – hoezo vooroordelen – onze twee gewone katten heel bijzonder vonden omdat ze van die mooie grote oren hebben. En dat onze schuwste kat zich heerlijk liet aaien door hen!

    Beantwoorden
  3. We gaan gewoon door
    in 4 maanden tijd 10.000 op dd klok.
    We gaan gewoon door.
    snapp bedankt
    gr Wim Hemker

    Beantwoorden
  4. Top resultaat Snappcar!
    Als kleine ondernemer ook fijn om de lasten van mij beebox busje te kunnen delen. En natuurlijk ook fijn dat we bij tekort aan vervoer ook extra auto kunnen regelen via Snappcar 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

About Wieteke

Ik ben een dromer, een denker en een doener. Op zoek naar waar geluk en een mooi leven. digitale media | trends | social media | environmentalist | visual thinker |

Categorie

Development Update, Nieuws