29 november 2016

Development Update #7

Het is voor ons development team soms lastig om een focuspunt kiezen: er zijn zoveel goede ideeën! Helaas hebben we echter te weinig tijd om ze allemaal door te voeren, ook al zouden we dat graag willen. We hebben het namelijk razend druk! Toch hebben we ook dit keer weer een paar mooie projecten kunnen afstrepen. Zie hier Development Update nummer 7.. Lees je mee?

Tevredenheid meten met NPS

Wanneer je gebruik maakt van SnappCar willen we graag weten hoe je dat hebt ervaren en of je ons zou aanbevelen. Ook als je minder tevreden bent is dit voor ons belangrijke informatie: zo kunnen we SnappCar steeds beter en beter maken!

Om onze gebruikers nog beter te begrijpen en hun feedback te gebruiken voor verbeteringen hebben we sinds kort de Net Promotor Score (NPS) geïmplementeerd. Nadat je een boeking via SnappCar hebt gehad ontvang je enige tijd daarna een oproep van ons om jouw mening hierover te geven.

nps

De data die we hieruit terug krijgen geeft ons veel interessante en belangrijke informatie over de gebruikerservaring van zowel huurders als verhuurders.

Aangepaste zoekfunctie

Ons development team is daarnaast erg druk geweest met het verbeteren van de zoekfunctie op de website. Een complex systeem dat telkens weer op zoek gaat naar de beste huurder-auto-verhuurder match.

search1

Hierbij spelen natuurlijk allerlei factoren een rol zoals de locatie van de auto, de prijs, het aantal vrije kilometers, maar ook reviews, Direct Boeken en de reactietijd. De volledigheid van het profiel en de beschikbaarheid van de auto zijn ook belangrijke factoren die de ‘ranking’ van de auto bepalen.

Wil je weten hoe je het meeste uit jouw autoprofiel kan halen? Lees dan hier onze blog over het verbeteren van je zichtbaarheid op snappcar.nl!

Restyle van informatiepagina’s

Daarnaast is ons design en front-end team druk bezig geweest met een restyle van twee belangrijke informatiepagina’s: de Auto Verhuren-pagina en de Verzekeringspagina.

errstyle3

Hiermee proberen we informatie zichtbaarder weer te geven zodat nieuwe (en bestaande) gebruikers onze informatie makkelijk kunnen vinden en kunnen begrijpen.

restyle1

We weten natuurlijk dat we niet alles op deze pagina’s kwijt kunnen daarom hebben we deze ook voorzien van handige links naar ons Helpcenter. Hier kun je altijd terecht voor meer informatie over een bepaald onderdeel van SnappCar.

En, wat vind je ervan? Wij zijn in ieder geval erg tevreden met deze kleurrijke en informatieve pagina’s.

zorgelozehuurenverhuur

 

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

About Wieteke

Ik ben een dromer, een denker en een doener. Op zoek naar waar geluk en een mooi leven. digitale media | trends | social media | environmentalist | visual thinker |

Categorie

Development Update, Nieuws