14 september 2016

Development Update #6

De zomer is al weer bijna voorbij en SnappCar’s vijfde verjaardag komt met rasse schreden dichterbij! Time flies when you’re having fun! Ook ons development team heeft de afgelopen weken niet stil gezeten. Lees hier de laatste update!

Nieuwe Direct Boeken mogelijkheden

Onze Direct Boeken toepassing heeft er een aantal extra opties bij gekregen! Het is nu mogelijk een aantal voorwaarden in te stellen voor Direct Boeken. Hierbij hebben we vier verschillende voorwaarden geïmplementeerd:

  • Alle geverifieerde huurders;
  • Alle huurders die X keer eerder een auto via SnappCar hebben geboekt;
  • Alle huurders die een bepaalde review score hebben van X aantal sterren;
  • Alle huurders die ten minste één keer eerder jouw auto hebben gehuurd.

X is hierbij door jou zelf in te stellen. Op deze manier bepaal je zelf welke doelgroep jouw auto direct kan boeken!

Lees hier meer over de nieuwe toepassingen en hoe je het zelf kunt instellen!

Screen Shot 2016-08-16 at 14.19.20

Door de Direct Boeken functie wat extra diepgang te geven kunnen verhuurders nog makkelijker verhuren om zo hun impact te vergroten!

Verbeteringen zoekfunctie en SnappAssist

Naast de verbeteringen aan de Direct Boeken functie heeft ons team ook gewerkt aan de zoekfunctie. Welke auto’s uit jouw zoekopdracht komen heeft met verschillende factoren te maken zoals locatie, of de auto nieuw op het platform is, reactiesnelheid verhuurder en acceptatieratio van de verhuurder.

We hebben ons best gedaan om je nu van een nóg betere match te voorzien, daarnaast hebben we onze SnappAssist aangepast. SnappAssist is een tool waarmee je vergelijkbare auto’s kunt boeken om zo jouw kans op een voertuig te vergroten!

Door op de groene buttons te klikken kun je voor de geadviseerde auto’s ook meteen een huurverzoek sturen!

screen-shot-2016-09-14-at-09-13-40

screen-shot-2016-09-14-at-09-13-51

Tips & tricks voor een optimale ervaring!

Als online platform is het natuurlijk in ons voordeel als iedereen een soepele online ervaring heeft. Ondanks dat we alles uitvoerig en zorgvuldig testen werkt het niet altijd op iedere browser en elk mogelijke device. Omdat we onze gebruikers graag zo goed mogelijk op weg willen helpen hebben we een aantal tips voor de best mogelijke ervaring:

  1. Gebruik altijd een ge-update browser, bij voorkeur Google Chrome ook op je mobiele apparaat!
  2. Zorg bij mobiele apparaten ook voor een ge-update besturingssysteem maar in ieder geval Android 4.1 Jelly Bean of iOS 6. Alles ouder dan dat wordt niet ondersteund. Ook Windows Phone kunnen we helaas niet ondersteunen.
  3. Ervaar je problemen? Bezoek dan deze site www.supportdetails.com met het desbetreffende apparaat  en sla de informatie op als PDF, deze kun je dan naar support@snappcar.nl sturen zodat ons Community Support Team je verder kan helpen.

Join the conversation! 2 Comments

  1. Beste, Misschien een idee om direct boeken aan mijn google agenda te koppelen?

    Gr, Karel

    Beantwoorden
  2. […] lanceerden we de zogenaamde SnappTinder om bij elk huurverzoek een alternatieve match aan te bieden en zo de kans op een boeking te […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

About Wieteke

Ik ben een dromer, een denker en een doener. Op zoek naar waar geluk en een mooi leven. digitale media | trends | social media | environmentalist | visual thinker |

Categorie

Development Update, Nieuws

Tags

, , , , , , , , ,