Huren via SnappCar is sociaal, milieubewust en een manier om de kosten te drukken! Zowel als huurder en als verhuurder heeft het financiële voordelen. Wij geloven dat autodelen ook vooral leuk moet zijn, lees hier onze 5 tips voor een soepel verloop van jouw volgende huur!

1. Blijf communiceren!

Het belangrijkste is misschien wel: duidelijk communiceren. Natuurlijk faciliteert het platform een hoop onderdelen van de huur maar het is belangrijk om ook contact met de ander te leggen om elkaar vast te ‘ontmoeten’. We adviseren om altijd even te bellen voorafgaand aan de boeking!

Zeker wanneer het de eerste keer huren is kan het een hoop onduidelijkheid wegnemen.

Bekijk ook eerst ons Helpcenter met tal van tips voor huurders!

2. Help elkaar!

Het kan natuurlijk voorkomen dat de andere persoon de check-in niet voor elkaar krijgt. Help elkaar een handje door je apparaat te delen of de wifi beschikbaar te stellen voor je gast. Wel zo sociaal!

Ook wanneer er een probleem voordoet of er is onduidelijkheid, probeer het altijd eerst onderling op te lossen. Kom je er echt niet uit? Dan kun je contact opnemen met ons Community Support Team.

3. Tik-tak, let op de tijd!

De auto is alleen verzekerd tijdens de boekingsperiode, het is daarom belangrijk dat je de tijd goed in de gaten houdt. Niet zeker wanneer je de auto nodig hebt? Pak de boekingsperiode dan wat ruimer, eerder terugkomen kan altijd, te laat komen is niet de bedoeling.

Indien je de boeking wilt wijzigen dan zul je moeten annuleren en opnieuw moeten boeken. Let daarom altijd goed op de ingevulde tijden voordat je een boeking betaalt.

Tijdens de boeking kun je 1x verlengen maar alleen als de verhuurder akkoord is en na betaling.

Zie ook: Tijdens de huurperiode- Verlengen

4.Geen internet? Geen probleem!

Het digitale SnappForm werkt natuurlijk middels een internetverbinding, via computer of mobiel apparaat. Mocht het zo zijn dat er een storing is waardoor geen van beiden een internetverbinding tot stand kan brengen? Dan kun je ons noodnummer bellen en een van onze medewerkers spreken of een voicemailbericht met daarbij de juiste informatie achterlaten, ook kun je een e-mail sturen met daarin de benodigde informatie. Ons Community Support Team kan dan de check-in op afstand verzorgen.

Let wel: dit is alleen van toepassing als beiden geen verbinding kunnen krijgen. Probeer altijd eerst elkaar te helpen of de check-in middels een ander apparaat te volbrengen.

5. Compleet profiel, beter resultaat!

Een compleet profiel is de sleutel tot een soepele boeking. Wanneer jouw profiel volledig is ingevuld, inclusief profielfoto en een korte, duidelijke intro over jezelf  zien wij een significant verschil in succesvolle boekingen.

Op deze manier is de start van de boeking meteen goed, de ander kan zo een betere inschatting maken wat het vertrouwen tijdens een boeking ten goede komt. Daarnaast worden verzoeken van complete profielen vaker geaccepteerd!

Wat is jouw ultieme tip voor soepele huur? Laat het ons weten in de comments of via community@snappcar.nl!

Join the conversation! 1 Comment

  1. De link over verlengen gaat naar een pagina over extra bestuurder

    Beantwoorden

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

About Wieteke

Ik ben een dromer, een denker en een doener. Op zoek naar waar geluk en een mooi leven. digitale media | trends | social media | environmentalist | visual thinker |

Categorie

Auto, Auto huren, Auto verhuren, Inspiratie, Inspiratie, Tips

Tags

, , , , , , ,