Het SnappCar-succes van Wim!

Het SnappCar-succes van Wim!
02-09-2016 Community

Wim is één van de topverhuurders in Amsterdam Zuid. Hij reist doordeweeks van hot naar her met het openbaar vervoer en deelt daarom met regelmaat zijn gloednieuwe Twingo met buurtgenoten. Sinds kort gebruikt Wim ook de functie ‘Direct Boeken’, die dit voorjaar is gelanceerd.

Benieuwd naar het SnappCar-succes van deze gastvrije en altijd goedgemutste oer-Amsterdammer? Lees dan hieronder het interview.

Wim, je bent al best lang lid van SnappCar. Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Dat klopt! Ik ben al sinds vorig jaar juli zeer actief op SnappCar. Mijn auto stond destijds al een lange tijd ongebruikt voor de deur van mijn huis in Amsterdam-Zuid. Ik stond zelfs op het punt hem weg te doen, want in mijn buurt is parkeren ontzettend duur.
Toen had ik het er met een vriendin over en zij tipte mij om mijn auto te verhuren via SnappCar. Ik ben direct naar de website gegaan en heb mij aangemeld als verhuurder.
Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van! Jullie hebben een mooi doel voor ogen en ik ben van mijn parkeerprobleem af.

Je zou zelfs kunnen zeggen dat ik nu als het ware een ambassadeur ben van SnappCar, want overal waar ik kom tip ik mensen om ook een auto te huren of te verhuren via het platform!

Als iemand met een grote glimlach mijn auto terugbrengt en vertelt hoe fijn ze het hebben gehad, maakt dat mijn dag helemaal goed.

Wat vind je dan zo leuk aan het verhuren van je auto via SnappCar?

Ik vind het vooral geweldig om andere mensen blij te maken met mijn auto en ik vind het dan ook altijd leuk om dat in hun reacties en reviews terug te lezen. Daarom steek ik er ook veel tijd in om de auto netjes en goed verzorgd te houden voor de huurders. Ik leg bijvoorbeeld ook vaak een parapluutje in de auto, voor als het opeens gaat regenen tijdens hun uitje.

Als iemand met een grote glimlach mijn auto terugbrengt en vertelt hoe fijn ze het hebben gehad, maakt dat mijn dag helemaal goed.

Achterbak

Leuk om te horen! Heb je ook een favoriete SnappCar ervaring?

Phoe! Ik heb er een heleboel. Laatst was er een jongedame die met mijn auto naar de bruiloft van haar zus ging. s’Avonds kwam ze helemaal opgelaten de auto terugbrengen. Ze had zo genoten op de bruiloft en was zo blij met de auto. Van zulke ervaringen met huurders kan ik echt genieten.

Met ‘Direct Boeken’ hoef ik onderweg niet meer in mijn telefoon te kruipen om te controleren of ik nog boekingen moet accepteren. […] Dat is heel fijn voor mij én voor de huurder!

Hoe zijn jouw ervaringen met ‘Direct Boeken’ tot nu toe?

Heel goed! Ik ben ‘Direct Boeken’ meteen gaan gebruiken toen de functie beschikbaar kwam en ik ben er tot nu toe heel erg blij mee. Vooral met het feit dat ik met ‘Direct Boeken’ van te voren mijn beschikbaarheid kan doorgeven. Ik ben doordeweeks namelijk vaak onderweg en dan heb ik meestal geen internet. Met ‘Direct Boeken’ hoef ik onderweg niet meer in mijn telefoon te kruipen om te controleren of ik nog boekingen moet accepteren. Deze worden nu namelijk automatisch voor mij geaccepteerd. Dat is heel fijn voor mij én voor de huurder!

‘Direct Boeken’ scheelt mij uiteindelijk zoveel tijd en moeite! […] Zo houd ik veel meer tijd over voor andere leuke dingen.

Wat ervaar je zelf, als verhuurder, als het grootste voordeel van ‘Direct Boeken’?

Het grootste voordeel van ‘Direct Boeken’ is dat het mij uiteindelijk zoveel tijd en moeite scheelt! Het maakt mijn SnappCar gebruik, met minimale inzet, veel efficienter. Ik hoef bijvoorbeeld niet meer steeds te checken of ik een huurverzoek heb gehad. Zo houd ik veel meer tijd over voor andere leuke dingen.

Share


Copyright © SnappCar 2024