25 augustus 2016

Help! Ik kom er niet uit!

Helemaal de weg kwijt, kun je het echt niet vinden of loop je helemaal vast? Heb je vragen over een boeking, betaling of account of is iets onduidelijk, neem dan contact op met ons Community Support Team! Waar kunnen we je mee helpen?

Het SnappCar Community Support team helpt iedere gebruiker graag verder. Er zijn geen domme vragen en iedereen is voor ons belangrijk. Om er voor te zorgen dat we een goede, snelle service kunnen bieden is het belangrijk om op een aantal zaken te letten voordat je belt, mailt of een postduif stuurt.

Algemene vragen

Het gros van de vragen dat we binnenkrijgen is al beantwoord in ons online Helpcenter. Deze hebben we zo ingericht dat er een aparte huurders-sectie is en een verhuurders-sectie zo vind je snel de relevante informatie die je zoekt!

Wanneer je ons mailt en een vraag wordt beantwoord in het Helpcenter kan het ook zijn dat je geen (persoonlijk) bericht terug krijgt.

Accountproblemen

Bij de registratie kan er wat mis zijn gegaan of misschien is je account wel ineens gedeactiveerd. Stuur dan een bericht naar support@snappcar.nl o.v.v. Account en een korte omschrijving van het probleem.

Problemen bij het uploaden van je rijbewijs? Stuur dan ook altijd de kopietjes mee zodat wij deze kunnen zien!

Zie ook:

Tips voor het rijbewijs

Help! Ik kan niet inloggen!

Boekingsproblemen

Is er iets onduidelijk of gaat er wat mis bij een boeking? Stuur dan een bericht o.v.v. Boeking + (boekingsnr) zodat wij er snel een blik op kunnen werpen!

Annuleren en/of wijzigen? Kijk dan eerst in het Helpcenter, hier vind je bijna alle informatie daarover.

Zie ook:

Eerste keer huren: hoe werkt het?

Eerste keer verhuren: hoe werkt het?

Pech of ongeval

Sta je met pech langs de weg of is er een noodsituatie ontstaan en kan de auto niet verder rijden? Bel dan het pechnummer en kies 1.

Zie ook: Wat te doen bij pech?

Tips & feedback

Heb je een goed idee of wil je jouw gebruikerservaring met ons delen? Dat mag altijd maar zorg wel voor opbouwende kritiek en benoem ook de apparaten en browsers die je daarbij gebruikt. Zodoende kunnen we jouw tips écht gebruiken en het product verbeteren!

Dus wel: “Ik kan geen boekingen accepteren via mijn iPhone 6 in de Safari browser, via computer en Google Chrome werkt het wel.”

Maar geen: “Het werkt niet op mijn mobiel!

Toffe verhalen!

Natuurlijk horen we het ook graag als je iets leuks hebt meegemaakt tijdens de (ver)huur van je SnappCar! Een mooie bruiloft? Een te gekke vakantie of misschien wel ontzettend leuk contact met de (ver)huurder! Laat het ons weten via community@snappcar.nl!

Join the conversation! 3 Comments

  1. Ik wil een aanhangwagentje verhuren/huren. Kan dat ook via snappcar?

    Beantwoorden
  2. […] Ook wanneer er een probleem voordoet of er is onduidelijkheid, probeer het altijd eerst onderling op te lossen. Kom je er echt niet uit? Dan kun je contact opnemen met ons Community Support Team. […]

    Beantwoorden
  3. Er is een groot verschil in de kosten voor extra kilometers. Voor de meeste auto’s wordt 10 cent gerekend, maar onlangs had ik bijna een auto gereserveerd waar 25 cent per extra kilometer werd gevraagd. Ik zie de extra kilometerprijs pas vlak voor het einde van de reserveringsaanvraag.
    Is het mogelijk om de kilometerprijs in de zoekopdracht op te nemen, bijvoorbeeld als filter? Of misschien een veld toevoegen met het aantal kilometers dat je verwacht te gaan rijden, en dan kan sorteren op de voordeligste auto?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

About Wieteke

Ik ben een dromer, een denker en een doener. Op zoek naar waar geluk en een mooi leven. digitale media | trends | social media | environmentalist | visual thinker |

Categorie

Auto, Auto huren, Auto verhuren, Hoe werkt het, Hoe werkt het, Tips, Verzekeringen

Tags

, , , , , , , , , , , , ,