Afgelopen maand hebben we een aantal grote wijzigen doorgevoerd op SnappCar. We lanceerden o.a. het nieuwe digitale SnappForm! Een ingewikkeld proces waar ons development team veel tijd en moeite in heeft gestopt. Lees mee om te zien wat er allemaal veranderde:

Lancering digitale SnappForm

Op 4 juli lanceerde we het digitale SnappForm waarmee een groot deel van het huurproces veranderde. Met de digitale methode wordt de status van de auto middels een aantal online vragen vastgesteld.

Het digitale SnappForm is zowel via desktop als mobiel bereikbaar en in te vullen. Bij de start van de boeking vullen zowel huurder als verhuurder de online vragen in om samen tot een akkoord te komen.

Meer informatie over hoe het precies werkt, vind je hier: Digitale SnappForm – Hoe werkt het?

Heb je extra tips nodig voor een spoedige check-in, bekijk dan ook even dit artikel!

Transactie-overzicht

Doordat de status van de boeking niet langer op een papieren formulier wordt vermeld was het noodzakelijk een transactie-overzicht aan de boeking te voegen. Wanneer je nu de details van de boeking bekijkt zie je na check-in en check-out een overzicht van de ingevulde informatie.

transdetail

Onder het tabje Uitchecken vind je alle informatie die is ingevoerd tijdens de check-in/check-out.

Dit overzicht is feitelijk ‘het bonnetje’ van de boeking en deze kun je ook voor je eigen administratie gebruiken!

Bugs

Daarnaast heeft het development team ook hard gewerkt om een aantal bugs op te lossen.ย Zo was het tijdelijk niet mogelijk een review achterlaten en was ook de pagina met transactie-details nog niet zichtbaar. Tijdens de eerste iteratie-ronde zijn deze problemen opgepakt en opgelost.

Verder waren er wat problemen met de verwerking van de kilometers in de boekingen aan het begin van de lancering. Heb je een boeking gehad waarbij je de extra gereden KMs nog niet betaald hebt (gekregen)? Neem even contact met ons Community Support Team op via support@snappcar.nl o.v.v. het boekingsnummer en ‘Kilometervergoeding’. ย Heb je al contact met ons Support Team gelegd, dan komen ze hier z.s.m. op terug.

Zie ook: Zomerhitte: drukke dagen!

Mocht je als nog een bugje tegenkomen kun je deze melden via support@snappcar.nl o.v.v. Bugreport.

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

About Wieteke

Ik ben een dromer, een denker en een doener. Op zoek naar waar geluk en een mooi leven. digitale media | trends | social media | environmentalist | visual thinker |

Categorie

Development Update, Nieuws

Tags

, , , , , , ,