SnappCar Blog

Development Update #4

Het is alweer een tijdje geleden dat we jullie ge-update hebben! Dat betekent uiteraard niet dat we achterover geleund hebben, integendeel! Onze developers hebben de afgelopen weken hard gewerkt aan verschillende functionaliteiten en gebruikersgemak. Lees hier wat er allemaal gebeurd is:

Zo hebben we Direct Boeken gelanceerd om de doorstroom van boekingen te verbeteren. Met Direct Boeken wordt een verzoek direct geaccepteerd. Zo hoeft de huurder niet op de verhuurder te wachten en hoeft de verhuurder niet eerst te accepteren, meteen door naar de betaling! Direct Boeken is beschikbaar voor alle auto’s, lees de spelregels hier.

Bij Direct Boeken hoort grote verantwoordelijkheid (zoals Voltaire ooit zei). We kregen veel bruikbare feedback terug van jullie waar vooral uit bleek dat de kalender aangepast moest worden om van Direct Boeken een succes te maken. Daarom hebben we de agenda uitgerust met extra mogelijkheden: de verhuurder kan nu instellen wanneer de auto beschikbaar is om op te halen en terug te brengen. Zo kunnen we de acceptatie verhogen en teleurstellingen verlagen!

Voor meer informatie over de nieuwe agenda, bekijk dit aparte, uitgebreide item: https://blog.snappcar.nl/2016/05/24/product-update-kalender/

Naast Direct Boeken hebben we ook hard gewerkt aan het uiterlijk van het platform en het gebruikersgemak. Zoals je misschien al wel gezien hebt is de berichten-tool verbeterd: overzichtelijker, mooier en je kunt nu zien of je ook een (In behandeling) boeking hebt met deze persoon! Hetzelfde geldt voor het boekingoverzicht: het ziet er niet alleen beter uit maar is ook overzichtelijker geworden.

Ook hebben we een nieuw menu ge├»ntroduceerd ‘de hamburger’ in de header van de website. Zo kun je nog gemakkelijker navigeren naar je persoonlijke data en boekingen en het geeft de website een opgeruimde look.

 

Laat je horen :)

%d bloggers liken dit: