24 maart 2015

Ik Ben Hopper

1,3 miljoen Nederlanders zijn bereid om hun auto te verhuren. Voorwaarde is wel dat het eenvoudig te regelen is en de auto goed verzekerd is. Dat zijn cijfers waar wij bij SnappCar blij van worden!

Dit blijkt uit vandaag gepubliceerd onderzoek van Natuur & Milieu, uitgevoerd door Panelwizard. Natuur & Milieu lanceert deze cijfers in het kader van een grootschalige autodeel campagne, die vandaag start: De Hopper campagne.

De Hopper campagne is bedoeld om Nederlanders slimmer te laten reizen. Een Hopper is slim. Denkt verder dan zijn eigen auto en de trein. Pakt net zo makkelijk ’n deelauto, fiets of taxi. Werkt op kantoor, thuis of onderweg. Een Hopper kiest gewoon wat handig is, prettig of snel. De campagne laat zien dat slim reizen gemakkelijk is en moet bijdragen aan minder belasting van het milieu en minder files.

Natuur & Milieu werkt voor deze campagne samen met met verzekeraar Centraal Beheer, de gemeentes Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Breda en Nijmegen, onze collega’s van MyWheels en met SnappCar.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Categorie

Deeleconomie, Nieuws

Tags

, , ,